Tauler cor

Horari assaig

Divendres 12:30h a 13:30h

BENVINGUDES I BENVINGUTS AL RACÓ DEL COR ESCOLAR

Des del curs 2004/2005, està en funcionament el cor escolar, en el què participen alumnes de tots els nivells de primària amb uns 60 components, que setmanalment els divendres de 12:30 a 13:30h, realitzen assajos a l’aula de música, sota la direcció de la mestra de música Ana Pitarch.

Els objectius que pretén aquest project són els següents:

• Demostrar sensibilitat, comprensió i creativitat, amb un bon gust estètic i artístic en la pràctica musical.
  • Interpretar col·lectivament cançons tradicionals i d’autor, al l’uníson, a cànon i a veus (progressivament).
  • Aproximació a la tècnica vocal amb exercicis de relaxació, respiració i vocalització.
  • Assolir l’hàbit i l’actitud d’escolta que permet isquen gaudir de l’audició musical.
  • Fomentar la cultura formant part d’una realitat social.

Aquest és un dels projectes consolidats al centre, amb la valoració molt positiva per part de tota la comunitat educativa.

Durant tot el curs realitzen diferents activitats tant dins com fora del centre, amb una presència important a l’àmbit cultural de Vila-real.

Cor 25 anys Auditori Municipla