Jornada festiva AMPES de les escoles de Vila-real

Últim dia venda tiquets: dilluns de 16 a 17 h i demà dimarts, de 9 a 10 h

El proper dissabte 31 de maig la coordinadora d’AMPES, la Regidoria d’Educació i la d’Esports col·laborem per a preparar una jornada festiva. Vos avancem la informació que ens ha facilitat l’Ajuntament:

• De 10 a 13 h. El Seminari d’Educació Ambiental de Castellón ha preparat l’activitat en la qual centres escolars de Vila-real i província exposaran les experiències que han realitzat durant el curs.
  • Al mateix temps hi hauran monitors amb animacions relacionades amb la natura. Lloc: Parc al costat de la cafeteria El Termet, (al costat del Centre d’Educació Ambiental).
  • A les 13 h, la presidenta de la Confederació Autonòmica d’AMPAs, Mª Dolores Tirado, ens parlarà de la importància de L’AMPA a l’escola.
  • A continuació disfrutarem d’un dinar al Passeig Botànic Calduch (al costat del riu), on l’Ajuntament disposarà de taules i cadires.

PER A DISFRUTAR DE TOT AÇÒ cal adquirir uns tiquets (3 € per cada adult i 2 € per cada xiquet). Els diners recaptats aniran íntegres a Creu Roja Vila-real. Amb la compra del tiquet es tindrà dret a l’animació infantil i al dinar. Es pot acudir a l’hora que vulgueu i disfrutar de les activitats que més vos interessen.

Els tiquets els podeu adquirir al despatx de l’AMPA: dijous 22 de maig (matí: de 9 a 10 h), divendres 23 de maig (vesprada: de 16 a 17 h) i dimarts 27 de maig (matí: de 9 a 10 h).

Vos esperem

La Junta