El gimnàs

Amb l’ampliació del centre, es va construir l’ampli gimnàs, un dels espais necessaris per desenvolupar l’àrea d’Educació Física de forma completa, podent treballar tots els continguts de l’àrea.

Una construcció independent de la resta d’espais, situada al centre dels dos patis amb els que compta l’escola on xiquets i xiquetes de tots els nivells poden desenvolupar les classes d’Educació Física fruint de les adequades condicions de seguretat, ambient i tranquil·litat.

El gimnàs disposa de tots els elements necessàris per a desenvolupar totes les activitats educatives contingudes en el curriculum escolar i permet tant als mestres de l’àrea com als alumnes treballar en les millors condicions de salubritat, seguretat i competència.

Completa amb l’aula de música i la d’Infocole l’alt nivell formatiu i educatiu que tan pares com docents desitgen per als alumnes del centre.