TEA Guia GVA per a la Comunitat Educativa

TEA
1 de juny de 2025

El contingut que publiquem en aquest article té com a objectiu desglosar la Guia TEA GVA per al seu estudi facilitant la informació que atomitzant el contingut.

Així basarem la major part dels continguts amb aquesta guia, tot i això anirem actualitzant aquesta pàgina per tal de recopilar continguts atomitzats per facilitar l’estudi.

IDENTEA-2. Inventari per a la Detecció i Escolarització de xiquets amb TEA
ADOS-2. Escala d’observació per al Diagnòstic del TEA
ADI-R. Entrevista per al diagnòstic
ComFor. Precursos de la comunicació

PEANA. Projecte d’Estructuració Ambiental a l’Aula de xiquets i xiquetes amb Autisme
Estratègies visuals per a millorar la comunicació. Ajudes pràctiques per a l’escola i la llar
TEACCH. Tractament i Educació de xiquetes i xiquets amb Autisme i Problemes de Comunicació
MÉS QUE PARAULES. Ajudant els pares a afavorir la comunicació i les habilitats socials amb TEA
El joc en el TEA
ESDM. Model DENVER d’atenció primereenca per a xiquets i xiquetes amb TEA
SCERTS. Comunicació Social, Regulació Emocional i Suport Transaccional
PCP. Planificació Centrada en la Persona
Comunicació social en TEA
PECS. Sistema de comunicació per a intercanvi d’imatges
PARLA SIGNADA. Programa de comunicació total
Teoria de la ment i habilitats socials
Teràpia ocupacional
Percepció sensorial en TEA
Suport conductual positiu
Educació i regulació emocional en TEA
Suport transaccional
Funcions executives. El control de les decisions, el camí cap a l’èxit
Ensenyar a llegir les persones amb TEA
ORIENTATEA. Programa Autisme Burgos
APP. Aplicacions informàtiques

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies