TEA Guia GVA per a la Comunitat Educativa
El contingut que publiquem en aquest article té com a objectiu desglosar la Guia TEA GVA per al seu estudi facilitant la informació que atomitzant el contingut.
Així basarem la major part dels continguts amb aquesta guia, tot i això anirem actualitzant aquesta pàgina per tal de recopilar continguts atomitzats per facilitar l’estudi.
Introducció
Funcions executives
Memòria
Regulació emocional
Pensament visual
Pensament centrat en els detalls
Pensament concret
Construcció del concepte
Destreses motrius
Motivació
IDENTEA-2. Inventari per a la Detecció i Escolarització de xiquets amb TEA
ADOS-2. Escala d’observació per al Diagnòstic del TEA
ADI-R. Entrevista per al diagnòstic
ComFor. Precursos de la comunicació
Barreres per a la participació i l’aprenentatge
DUA. Disseny Universal de l’Aprenentatge
Aula inclusiva
Aprenentatge cooperatiu
Coensenyament
Tutoria entre iguals
Sensibilització
PEANA. Projecte d’Estructuració Ambiental a l’Aula de xiquets i xiquetes amb Autisme
Estratègies visuals per a millorar la comunicació. Ajudes pràctiques per a l’escola i la llar
TEACCH. Tractament i Educació de xiquetes i xiquets amb Autisme i Problemes de Comunicació
MÉS QUE PARAULES. Ajudant els pares a afavorir la comunicació i les habilitats socials amb TEA
El joc en el TEA
ESDM. Model DENVER d’atenció primereenca per a xiquets i xiquetes amb TEA
SCERTS. Comunicació Social, Regulació Emocional i Suport Transaccional
PCP. Planificació Centrada en la Persona
Comunicació social en TEA
PECS. Sistema de comunicació per a intercanvi d’imatges
PARLA SIGNADA. Programa de comunicació total
Teoria de la ment i habilitats socials
Teràpia ocupacional
Percepció sensorial en TEA
Suport conductual positiu
Educació i regulació emocional en TEA
Suport transaccional
Funcions executives. El control de les decisions, el camí cap a l’èxit
Ensenyar a llegir les persones amb TEA
ORIENTATEA. Programa Autisme Burgos
APP. Aplicacions informàtiques



































