El perfil DISC (Dominance, Influence, Steadiness, Councientiousness) suposa un mart útil per analitzar i tenir en compte la comunicació als equips de treball. TRET / PERFIL DOMINANT INFLUENT ESTABLE CONSCIENT INICIATIVA Decisiu Extravertit Cooperatiu Sistemàtic PROCEDIMENTS Eficient Entusiasta Relaxat Lògic INTENSITAT Intens Persuassiu Pacient Reservat ORIENTAT A Resultats Relacions Suport Processos IMPACTE Competitiu Animat Amigable ... Llegiu més
Contingut destacat
Últims articles publicats
Per tal d’explicar la doble excepcionalitat i la triple excepcionalitat crec que pot ajudar el treball de Bea Sánchez perquè és molt visual. Per aprofondir en el concepte podeu anar al seu blog i llegir els seus llibres. És una sort disposar de persones diagnosticades amb TEA, amb triple excepcionalitat les quals expliquen demanera visual ... Llegiu més
No t’importe completar el treball,però no estàs lliure de fer tot el que pugues.— Talmud 1. Plantejament del marc de treball En el passat l’objectiu era eliminar problemes de comportament. En aquesta eliminació, com a meta s’han emprat dues estratègies comuns: En cap cas es feien esforços per entendre per què ocorrien els comportaments. El ... Llegiu més
Aquest article no busca donar informació sobre el concepte o proces de Recolzament Conductual Positiu, sino que busca deixar constància de les víes a explorar per arribar a un enteniment correcte de la metodologia i una integració en la pràctica mitjançant la interiorització. Per això sols deixem les vies a explorar. Llibres Eduard, G. Carr ... Llegiu més
El contingut que publiquem en aquest article té com a objectiu desglosar la Guia TEA GVA per al seu estudi facilitant la informació que atomitzant el contingut. Així basarem la major part dels continguts amb aquesta guia, tot i això anirem actualitzant aquesta pàgina per tal de recopilar continguts atomitzats per facilitar l’estudi.
El programa PEANA (Programa de Estructuración Ambiental para Niños y Niñas con Autismo) PEANA está basat en la utilització de claus clares que situen els subjectes en l’espai i en el temps. S’utilitzen claus per representar la realitat, anticipar i retroalimentar mitjançant ferramentes gràfiques com ara pictogrames o fotografies. El nostre comportament està regulat per ... Llegiu més
Trajectòries en l’estudi de xiquets/es i adolescents Font: Fountain et al. (2012; Richler et al. (2010) Metes de l’Atenció Primerenca en alumnes amb TEA Intervencions més eficaces Estratègies Font: Comision Lancet Models És de destacar les aules LEAP, o el desenvolupament del Model Denver (ESDM) en la seua versió per a grups G- ESDM (Vivanti, ... Llegiu més
Dins del Marc de Referència de la Competència Digital Docent trobem sis àrees. El MRCDD va ser aprovat mitjançant la Resolució de 4 de maig de 2022, de la Direcció General d’Avaluació i Cooperació Territorial, per la qual es publica l’Acord de la Conferència Sectorial d’Educació sobre l’actualització del marc de referència de la competència ... Llegiu més



































