Visita al CEIP “Federico García Lorca” (APS)

L’alumnat de 4t de PDC ha culminat el projecte d’Aprenentatge Servei (APS) sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) amb la visita al CEIP “Federico García Lorca” el 12 de juny.

Després de mesos de preparació, en què hem comptat amb l’ajuda de Conxa Barceló (assessora del Projecte “Connectats”) i Juan Àngel Gómez (productor audiovisual), l’alumnat ha elaborat tres vídeos, cadascun d’ells sobre un ODS diferent (1 Fi de la pobresa, 8 Treball digne i creixement econòmic i 13 Acció pel clima).

Una vegada enllestits els vídeos, el nostre alumnat els ha presentat als alumnes de 6é de Primària, que s’han interessat pel seu treball, i han pogut intercanviar impressions i preguntes, tot i mantenint un llarg col·loqui. També els han proposat dinàmiques per fer-los pensar sobre les qüestions plantejades.

Tant l’alumnat de 6é del col·legi com l’alumnat de 4t de PDC s’han vist beneficiats d’aquest projecte i han aprés tant els uns com els altres.