MERCAT AMBULANT DE LLIBRES USATS

Del 13 al 21 de desembre es va instal·lar en el vestíbul de l’institut un mercat ambulant de llibres usats organitzat pels departaments de Llengua castellana i Llengua valenciana. Entre les 10.30 i les 11.00 hores, professors i alumnes van poder adquirir els llibres donats a 1, 2 i 3 euros. L’objectiu de l’activitat no sols era fomentar la lectura entre tots els membres de la comunitat educativa sinó també facilitar l’accés dels alumnes a les lectures trimestrals que els departaments implicats solen recomanar cada avaluació. Amb això, s’afavorix el reciclatge de llibres de cursos passats i l’accés a les lectures d’este any acadèmic per un mòdic preu.

La participació del professorat ha sigut absoluta i des del mes de novembre s’han estat rebent exemplars diàriament. Els alumnes s’han implicat també en la donació de llibres i han rebut com a compensació un val de 3 euros que han pogut canviar per altres llibres.

Els diners recaptats es donarà a una ONG i, donada l’acolliment favorable d’esta primera edició, es preveu repetir l’experiència el mes d’abril amb motiu de la celebració del Dia del Llibre.