
ADMISSIÓ I MATRÍCULA
1. CALENDARIS D’ADMISSIÓ PER AL CURS 2026/27
Calendari d’admissió Infantil, Primària, ESO i Batxillerat
FASE ORDINÀRIA
Calendari d’admissió Infantil, Primària, ESO i Batxillerat
FASE EXTRAORDINÀRIA
Calendari d’admissió FP

Preguntes freqüents d’admissió, consulta ací
2. QUI PARTICIPA EN EL PROCÉS D’ADMISSIÓ?
3. ADMISSIÓ TELEMÀTICA



Des del 20 al 28 de maig, els interessats a cursar un cicle de Grau Superior d’FP podeu començar amb el procés. Podeu punxar en el botó rosa per a accedir a la pàgina web d’Adminova.
Des del 21 de maig fins a l’1 de juny, els alumnes d’ESO i Batxillerat que heu de fer l’admissió ja podeu començar amb el procés. Podeu punxar en el botó rosa per a accedir a la pàgina web d’Adminova.
Des del 25 de maig fins al 2 de juny, els interessats a cursar un cicle de Grau Bàsic d’FP podeu començar amb el procés. Podeu punxar en el botó rosa per a accedir a la pàgina web d’Adminova.
- Recordeu que tot l’alumnat que vulga matricular-se en 1r Batxillerat (independentment del centre on cursa 4t ESO) ha de realitzar l’admissió, encara que vulga romandre en la seua mateix centre en Batxillerat.
- Recordeu també que només l’alumnat de 6é Primària que pertany a centres NO ADSCRITS al Tirant ha de participar en el procés d’admissió per a poder matricular-se en nostre centre en 1r ESO.
- Recordeu finalment que tots els alumnes que es matriculen en la modalitat semipresencial d’FP Grau Superior han de realitzar admissió.
- Trobàreu les instruccions per a obtindre la clau d’accés en este ENLLAÇ.
Com tots els anys, teniu a la vostra disposició un ordinador on fer els tràmits en l’institut. Podeu vindre al centre de 9h a 10h i de 13h a 14h des del dia 21 de maig fins que acabe el procés.
4. CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA
| CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA | DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA |
|---|---|
| Existència de germans o germanes o altres xiquets, xiquetes o adolescents integrants de la família d’acolliment o guardadora amb finalitats d’adopció, matriculats en el centre. | Justificació per part de l’Administració Educativa, segons es disposa en l’article 30 de l’Orde 8/2024. En el cas en què els cognoms no foren coincidents, en el moment d’efectuar la matrícula, la persona interessada haurà d’aportar el llibre de família, certificat del registre civil o sentència per la qual s’adjudique la tutela, o en els casos d’acolliment familiar i guarda amb finalitats d’adopció, mitjançant els documents que s’especifiquen en l’apartat 1 de l’article 29 d’esta orde |
| Alumnat que ha cursat 4t ESO en el propi centre i sol·licite admissió de batxillerat. | |
| Alumnat que ha cursat 4t ESO en un centre adscrit a efectes administratius en l’ESO per a l’admissió de batxillerat. | |
| Que s’haja sol·licitat el centre en primera opció. |
5. EN QUE OPTATIVES EM PUC MATRICULAR?
Punxeu en cada botó per a veure la informació sobre les optatives entre les quals podeu triar per al curs 2026/2027.
6. CALENDARI DE MATRÍCULES PER AL CURS 2026/27
En breu penjarem ací el calendari de matrícules per al curs 2026/27:

7. DOCUMENTS DE MATRÍCULA TELEMÀTICA PER A FP EN EL CURS 2026/27

Llegiu les instruccions abans de començar la matrícula.
Una vegada llegides les instruccions, trobareu en ESTE ENLLAÇ la documentació a emplenar. Recordeu que heu de descarregar els documents, emplenar-los i firmar-los digitalment. Després, els envieu tots (al costat de la resta de documents necessaris) al correu 03012773.secretaria@edu.gva.es.
Enguany la matrícula per a fP serà exclusivament telemàtica. Tindreu a la vostra disposició un ordinador on fer els tràmits en l’institut durant el període de matrícula .
REQUISIT ACADÈMIC PER A FP EN EL CURS 2026/27
➔ No és necessari aportar presencialment el RA en el centre sol·licitat en primera opció els qui accedisquen a un cicle pel contingent d’accés directe i es troben en una d’estes situacions:
- Obtinguen en el curs 2025-2026, abans de la data de gravació dels RA per part dels centres indicada en els annexos d’esta resolució, la titulació de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO), de grau bàsic, de grau mitjà, de grau superior i de Batxillerat.
- Ja haurien obtingut qualsevol de les titulacions anteriors en centres públics o privats concertats de la Comunitat Valenciana des del curs 2016-2017.
- Accedisquen pel contingent de prova d’accés i hagen realitzat la prova en el present any en el mateix centre que hagueren sol·licitat en primera opció.
➔ Els qui no es troben en un dels supòsits de l’apartat anterior, sí que hauran d’aportar el RA en el centre sol·licitat en primera opció enviant-lo per correu electrònic en les dates que s’indiquen, és a dir, els qui:
- Van obtindre el títol fora de la Comunitat Valenciana o en un centre de Formació de Persones Adultes (FPA).
- Accedisquen pel contingent de prova d’accés realitzada en un centre diferent del sol·licitat en primera opció.
- Tinguen exempció total de la realització de la prova d’accés per algun dels motius enumerats en els apartats 16.1 i 17.1 de la Resolució de 13 de febrer de 2026 de la Direcció General de Formació Professional, per la qual es convoquen proves d’accés als cicles de grau mitjà i superior l’any 2026. Estes persones no necessiten certificat d’exempció, però hauran d’aportar la documentació acreditativa de tal circumstància.
- Van obtindre la titulació necessària per a l’accés directe amb anterioritat al curs 2016-2017.
- Sol·liciten accedir a segon curs d’un cicle de grau bàsic en un centre diferent del qual està matriculat en primer.
- Sol·liciten canviar d’un cicle de grau bàsic
En cas afirmatiu, envieu al correu electrònic de la secretaria del centre: 03012773.secretaria@edu.gva.es l’original escanejat abans del 22 de juny per a grau bàsic i abans del 6 de juliol de 2026 per a grau superior, indicant en l’assumpte: “RA cicle sol·licitat i nom i cognoms”, per exemple: ASSUMPTE: RA/ AGÈNCIES PRESENC. / LUIS PÉREZ PÉREZ


