• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CONCURS DE DOLÇOS

22 desembre 2022 | 9:00 - 10:00

BASES DEL CONCURS

▪  Participants: Tots els/les alumnes de l’IES Serpis.

▪  Termini i lloc de presentació: Fins les 10 del matí del dia del mercadet (22 de

desembre) en l’entrada de l’institut. En deixar el menjar l’alumne ha de dur un full facilitat per l’institut amb: el nom de l’alumne, curs al que pertany, nom del pastís que ha elaborat i ingredients.

▪  Tots els pastissos seran dividits en porcions que es vendran a 50 cèntims, els diners recaptats s’uneixen als del mercat ambulant per a donar-se a una ONG.

▪  Fallada del jurat i lliurament de premis: El mateix dia en finalitzar el mercadet en el saló d’usos múltiples del centre. Es valorarà l’originalitat, combinació adequada de sabors, color i presentació.

▪  Motius de desqualificació: Per motius de seguretat no s’admetrà menjar amb objectes no comestibles en el seu interior (per exemple: escuradents).

EL JURAT

El jurat estarà format per la directora de l’IES o professor/a en qui delegui, la presidenta de l’AMPA o pare/mare en qui delegui, dos professors/es del centro i dos pares/mares de alumnes. No podran ser membres del jurat aquells pares/mares els fills/filles dels quals s’hagin presentat al concurs.

PREMIS

Hi haurà tres premis,

• ▪  Primer premi de 75€.
    • ▪  Segon premi de 50€.
    • ▪  Tercer premi de 25€.

Els premis s’abonaran en forma de xec-regal.
      La fallada del jurat és inapel·lable i qualsevol premi podrà ser declarat desert.

Qualsevol incidència no prevista serà resolta pel jurat.

AMPA IES SERPIS

Mostra els detalls