Entrevistes en el Pont de Carlos

El dimarts 28 de març per la mañana després d’acudir a l’institut, hem agafat un tranvía per a anar dirección al Pont de Carlos.

La nostra primera parada ha sigut l’el meútico mur de John Lennon, en el qual alguns hem escrit alguna frase o fins i tot el nom del nostre institut.

En el Pont de Carlos hem apreciat diferents estàtues; algunes donen sort si les toques. Durant l’estada en el pont hem hagut d’usar no habilitats comunicadores per a poder realitzar les entrevistes del projecte de l’Erasmus+. Ha sigut complicat perquè en este pont hi ha molta gent d’altres países però hem aconseguit varías respostes de gent molt guapa.

En veure que había molts estrangers en el pont alguns alumnes españoles hem decidit esperar a la vesprada per a fer dt.́s preguntes a gent local pel centre de la ciutat.

En acabar el matí, hem torne a l’institut amb tramvia per a arreplegar el nostre menjar tradicional escolar i menjar al costat dels estudiants txecs.

Text: Pablo Simó