Un altre memorable intercanvi escolar a Praga

Per segon any consecutiu, he viscut al costat de 15 estudiants i una altra companya professora una altra experiència increïble en la fascinant ciutat de Praga. Este viatge escolar de set dies va tindre com a objectiu fomentar intercanvis lingüístics i culturals amb 15 estudiants txecs. Ha sigut un viatge ple de descobriment, amistat i records inoblidables.

Des del moment en què arribem a Praga, quedem captivats per la seua bellesa i la seua rica història. Els alumnes van tindre el privilegi d’allotjar-se en cases de famílies txeques, la qual cosa els va permetre submergir-se per complet en la seua cultura i forma de vida.

Durant el dia, assistim a classes al costat dels estudiants txecs, on compartim les nostres experiències i vam aprendre sobre la vida quotidiana en tots dos països. Va ser increïble veure com es van forjar amistats entre el nostre alumnat i els txecs, superant les barreres de l’idioma i creant llaços duradors.

Altres matins i durant les vesprades, explorem junts els magnífics llocs històrics de Praga. Visitem el Castell de Praga, el Pont de Carlos i el Rellotge Astronòmic, entre altres llocs emblemàtics. Cada lloc ens va captivar amb la seua arquitectura única i la seua història fascinant.

La culminació del nostre viatge va ser un gran comiat de passeig pel Vysherad on compartim menjar tradicional, experiències i riures. Va ser una ocasió emocionant per a expressar el nostre agraïment als nostres amfitrions txecs per la seua càlida hospitalitat i per a celebrar l’èxit de la nostra experiència d’intercanvi.

En general, este viatge a Praga ha sigut verdaderament inoblidable. No sols els nostres estudiants van millorar les seues habilitats lingüístiques, sinó que també es van enriquir culturalment i van establir amistats internacionals duradores. Ha sigut una experiència fantàstica que recordarem sempre amb carinyo.

L’intercanvi ha permés comprendre la diversitat i la importància de la comunicació. Ens emportem a casa records meravellosos i una apreciació més profunda de la riquesa cultural de Praga i de l’amabilitat de la seua gent.

Sens dubte, este viatge escolar ha deixat una petjada inesborrable en els nostres cors i ha demostrat, un any més, que les experiències d’intercanvi són vitals per al creixement personal i la comprensió mútua. Estem ansiosos per rebre’ls la setmana pròxima i tindre més oportunitats de viure aventures junts!