Jornada Informativa Erasmus+ 2024

El passat 13 de desembre va tindre lloc a Madrid, en la Facultat de Dret de la Universitat Complutense, una Jornada Informativa Erasmus+ per als sectors d’Educació Escolar i de Persones Adultes.

Una vegada més, vam tindre l’oportunitat de trobar-nos presencialment amb molts altres docents responsables dels projectes Erasmus+ dels seus respectius centres, i compartir amb ells les inquietuds, dubtes i també assoliments que suposa dur a terme anualment en el nostre centre un programa educatiu de gran format, com suposa Erasmus+.

Assistim a un programa complet i dens d’informació amb les novetats de la convocatòria per al 2024, un repàs dels objectius del Programa, les seues Dimensions horitzontals, les activitats que es poden planificar, normes de finançament, concrecions sobre les mobilitats per a les persones i les associacions per a la cooperació. Molt interessant va ser la ponència del director de l’Institut Nacional de Tecnologies Educatives i de Formació del Professorat (INTEF), Sr. Julio Albalad Gimeno, qui ens va donar a conéixer el món enorme de possibilitats i reptes que tenim els docents, alumnat, i població en general en relació amb el coneixement, ús i gaudi de les noves tecnologies en la societat actual.

Sempre són interessants també les sessions de taula redona amb exemples i models de bones pràctiques d’altres centres, que aporten la seua experiència de manera directa i senzilla, servint-nos per a prendre idees i millorar el nostre treball. La inclusió, la mobilitat d’alumnat en Educació Escolar, l’ús de plataformes col·laboratives com eTwinning i propostes d’associacions per a la cooperació van ser els temes de les sessions de la vesprada.

Des d’ací agraïm al SEPIE el seu treball per a l’organització d’estes jornades i el suport que sempre ens brinden dia a dia des de la distància.