Xarrada “RELACIONS SEXO-AFECTIVES”

El divendres 31 de març l’alumnat de 2n ESO ha rebut una xarrada organitzada per cinc estudiants de Pedagogia de la UV com a part d’un projecte d’intervenció APS (Atenció Primària de Salut). Us compartim les seues paraules:
Agrair per endavant l’excel·lent acollida a l’IES Serpis, tant del professorat com de l’alumnat de 2n de l’ESO. Hem fet la xarrada a dos grups diferents i els 6 grups han fet l’enquesta a l’aula d’informàtica. Hem gaudit molt amb els alumnes. Agrair a la Loli i la Mar la possibilitat que ens han brindat i a la resta de professorat que ens han ajudat.
Jornada per repetir!