L’institut ha dut a terme amb l’alumnat de 1r d’ESO el programa Aula Ciclista, una iniciativa oferida per la Conselleria d’Educació en col·laboració amb la Federació de Ciclisme de la Comunitat Valenciana.
El programa s’ha desenrotllat al llarg de tres sessions. En la primera, l’alumnat va rebre formació sobre vida saludable, seguretat viària, ús de la bicicleta i ciclisme com a esport. La segona sessió va tindre un caràcter pràctic i va estar dedicada a l’ús i familiarització amb la bicicleta. Finalment, en la tercera sessió, els estudiants van recórrer un circuit urbà, enfrontant-se a situacions quotidianes per a millorar el maneig de la bicicleta i aplicar correctament la normativa viària.
Des del centre volem agrair al Departament d’Educació Física la seua iniciativa, així com la col·laboració dels tutors i tutores de 1r d’ESO, del professorat de suport i, molt especialment, la participació de tot l’alumnat.
Una experiència educativa, saludable i divertida que, sens dubte, ha anat sobre rodes!

