El dia de hui, 30 de març, ha tingut lloc la tercera edició del carnestoltes literari de l’IES Serpis.
Esta jornada, organitzada pel Seminari de Foment de la Lectura, té com a objectiu promoure la lectura entre els nostres jóvens alumnes i animar-los a endinsar-se en el món literari.
La jornada, que ha sigut la tercera edició realitzada en el centre, ha començat este matí amb el ja tradicional mercat ambulant d’intercanvi de llibres.
En esta activitat, l’alumnat del centre ha intercanviat llibres i confiat en les recomanacions dels seus companys a fi de trobar noves històries de les quals gaudir. Esta dinàmica d’intercanvi fomenta l’economia circular i allarga la vida dels llibres, reduint així el seu impacte en el medi ambient.
La jornada ha continuat amb una representació del cor que ha inaugurat el tan esperat concurs de disfresses literàries.
Després de la desfilada dels concursants, el jurat ha començat a deliberar. La decisió de l’organització es farà pública el dia 14 d’abril. Durant la jornada, el Seminari de Foment de la Lectura anunciarà els guanyadors i atorgarà els premis corresponents a cada categoria.
Este tipus d’activitats lúdicoeducativas, que formen part del nostre programa educatiu, ajuden a fomentar la inclusió en el centre i l’interés per aprendre en els nostres alumnes.
Mireia Castelló Roger, Grup de Premsa · IES Serpis

