El Serpis obté el distintiu d’Or de la Xarxa Novigi

Estem d’enhorabona!

El 17 de juny el nostre centre va rebre el distintiu d’OR de la Xarxa Novigi en un acte públic celebrat a l’auditori ADDA de la Diputació d’Alacant, en reconeixement pel treball desenvolupat en els programes Acredita, Empren i Innovatec. La Xarxa Novigi és una xarxa col·laborativa integrada per centres i professorat de Formació Professional interessats en impulsar la qualitat dels ensenyaments de Formació Professional.

A hores d’ara, l’IES SERPIS està implicat en tres dels quatre programes de que consta la xarxa:

ACREDITA (des del curs 2020-2021): programa d’Acreditació de la Competència Professional amb el que es reconeix la trajectòria laboral i formació no formal d’un candidat/a.  Amb l’acreditació obtinguda, i cursant formació complementària, el candidat/a pot aconseguir un títol de formació professional o un certificat de professionalitat.

EMPREN (des del curs 2022-2023): El Programa Emprén pretén dinamitzar experiències de cultura emprenedora mitjançant la implantació d’iniciatives emprenedores i la creació d’empreses en l’entorn dels centres educatius públics de la Generalitat Valenciana.

INNOVATEC (des del curs 2023-2024): El programa té com a objecte implantar la digitalització, les tecnologies aplicades, així com les metodologies actives que contribueixen a millorar les competències personals, socials i professionals de l’alumnat de Formació professional.

El treball realitzat pel professorat de Cicles Formatius implicat en aquests programes ha estat premiat amb aquest reconeixement, que ens anima a seguir endavant pel camí iniciat, cap a la qualitat dels estudis d’FP i perquè l’alumnat titulat al nostre centre adquirisca les competències necessàries per a la seua incorporació o reincorporació al mercat laboral.

Text:prof. Pedro García