Alumna premiada al Concurs Literari i de Dibuix convocat pel CVC

L’alumna Julia C. ha sigut guardonada amb el premi d’il·lustració en el XVIII Concurs literari i d’il·lustració sobre Drets Humans.

Per segon any consecutiu, alumnat de l’IES Serpis ha participat en el CONCURS LITERARI I DE DIBUIX  que convoca el Consell Valencià de Cultura. Enguany el lema era ELS DRETS HUMANS DAVANT ELS REPTES DEL MÓN ACTUAL.

En aquesta edició han participat 23 alumnes del nostre centre i Julia C, de 2nESO, ha estat guardonada amb l’accèssit en la modalitat de dibuix. El  passat dia 13 de juny es van lliurar els premis, entre els quals es trobava el còmic de  Júlia Campos, titulat “La història gràfica de Marelle”, obra  seleccionada entre més de 1800  de  tota la Comunitat Valenciana.

Des del centre felicitem Júlia i la resta d’alumnat que ha participat. Enhorabona!

Text: prof. MLluisa Pérez

El CVC felicita l’alumna i al professorat que ha fet possible una participació tan destacada.

Un grup d’alumnes de 1ESO han entrevistat a Julia C. en anglés:

– What is your name?

-Julia C.

– How old are you?

– 13 years old.

– What is your favourite book?

– Despues de Diciembre by Joanna Marcus

– How long does it take you to read a book?

– It depends on how thick it is but around a week.

– What is your favourite subject?

– Biology and Maths.

– What did you do to win this award?

– I drew a comic with a few words to raise awareness about Human Rights.

– What was the plot about?

– It’s about a girl whose classmates bullied her. It had a happy ending, though!

– What would you like to be when you grow up?

– Psychologist

– Are you proud of this prize?

– Yes, I am!

– What book do you plan on reading next?

– Invisible by Eloy Moreno.