Festival de Rock Escolar finalitzat

La primera edició del Festival de Rock Escolar ja ha sigut una realitat. Moltes gràcies a tots els participants i assistents per acudir. Espere que us ho passàreu molt bé. Els cinc grups van estar molt a l’altura de l’esdeveniment i de l’entregat públic que va vindre a abrigallar-nos.
Gràcies una altra vegada als Ajuntaments d’Aldaia i Alaquàs per la seua implicació, especialment als Alcaldes i les regidories d’Educació.
Això no ha fet més que començar i segur que continua creixent en edicions posteriors. L’Escola de Rock Salvador Gadea continuarà treballant perquè així siga. L’any que ve més i millor!
Si algú té algun comentari o pregunta que fer sobre el Festival que no dubte a escriure’m a v.abrilmartinez@edu.gva.es

Moltes gràcies a tots!