VII FESTIVAL ESCOLAR DE JAZZ “UN FESTIVAL PER LA PAU”

Proper dimecres 29 de març a les 11:30 comença el VII Festival Escolar de Jazz IES Salvador Gadea en el teatre de Mercat d’Aldaia. Aquest concert està organitzat conjuntament pel Departament de Música de l’IES Salvador Gadea i la Biblioteca d’Aldaia, i estarà obert a tot el públic que vulga assistir.
​L’alumnat de Música de 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat, preparats i dirigits per la professora Cecília Ferrandis i acompanyats pel Santi Peláez trio interpretaran temes relacionats amb la pau, que és l’eix vertebrador d’aquesta edició.
​El següent concert serà el dimecres 5 d’abril a la sala d’usos múltiples de l’institut a les 9:30h, i l’alumnat de Música de 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat, interpretaran el mateix programa que el dia 29 de març.
La resta dels concerts seran també en la sala d’usos múltiples de l’institut els dies 20 i 27 d’abril a les 11:30h.