Lliga de Debat – Alumnat de Batxillerat

L’ALUMNE JORGE GIL CHÁFER DE 1r DE BATXILLERAT C2 GUANYA EL PREMI AL MILLOR ORADOR EN L’EDICIÓ LOCAL 2022 DE LA LLIGA DE DEBAT ORGANITZADA PER LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA.

El dissabte, 29 de gener, es van celebrar a la sala Matilde Salvador de la Universitat de València les semifinals i la final de la fase local de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat 2022.

El nostre equip compost per Jorge Gil, Carlota González, Marta Martínez, Lucía Tárrega i Andrea Tortosa va ser superat només de 4 centèsimes per l’equip del Ramon Llull que finalment va resultar guanyador.

L’alumne Jorge Gil Cháfer va ser declarat millor orador de la fase final. La nostra felicitació i reconeixement a tots els membres de l’equip del nostre institut el qual participava per primera vegada en aquesta competició. Us encoratgem a continuar el camí els cursos vinents.

La direcció, conjuntament al professor Adolf, es van donar una carta de reconeiximent per la seua participació. Congratulations.