Inici

Projectes europeus – IES Salvador Gadea

A través de l’Oficina Internacional, a l’IES Salvador Gadea es duen a terme diversos projectes que formen part de l’estratègia per a la internacionalització de l’educació: formem part del programa Erasmus+ en els seus tres sectors (Educació Escolar, Formació Professional i Educació Superior); participem en el Portfolio Europeu de les Llengües; som Escola Ambaixadora del Parlament Europeu i pertanyem a la xarxa eTwinning.

El nostre objectiu és convertir el centre en un lloc de desenvolupament educatiu, professional i personal de les persones, tant dins com fora del nostre territori, a través de la promoció del plurilingüisme i per mitjà de l’aprenentatge de llengües i cultures.

Todos los proyectos de nuestro centro están cofinanciados por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta web es responsabilidad exclusiva del IES Salvador Gadea y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.

Fotografies de https://www.freepik.es/