Activitats extrascolars

Teatre en francés

Póster-teatro-2024-2

Journée des crêpes 2024

El 1 de febrer, el departament de francès va celebrar La Chandeleur realitzant un taller de crêpes. A França, els crêpes són

Tots els alumnes de francès van poder fer i menjar-se el seu crêpe. Una activitat diferent, immersos en la cultura i la gastronomia francesa.

Fins a l'any que ve!

Journée des crêpes 2023

Després de la gran aturada ocasionada per la pandèmia, el departament de francés reprén les seues activitats extraescolars del curs 2022-2023.

Una de les activitats que més agrada al nostre alumnat és el "Taller de crêpes" així que el 2 de febrer, enguany sí, coincidint amb la festa de La Chandeleur a França vam poder realitzar el nostre taller.

Els alumnes van aprendre a fer la pasta i a cuinar-se la seua pròpia crêpe. El taller va ser tot un èxit tal com es pot apreciar en el vídeo.

À l'année prochaine!

Teatre en francés

Teatro_2021_1

El passat 22 de gener els alumnes de francés, de primera i segona llengua,  van assistir a l'obra de teatre "Une enquête à la *française".

Es van divertir molt i van participar molt activament tal com es pot comprovar en les fotos.

Teatro_2021_2

Journée des crêpes

El passat 30 de gener el departament de francés va celebrar el dia de la Chandeleur fent un taller de crêpes. Tots els alumnes de francés van poder fer i menjar-se el seu crêpe.

Una activitat diferent, immersos en la cultura i la gastronomia francesa.

En les fotos podeu veure el bé que s'ho van passar.

Crêpes 2020