Presentació del projecte eTwinning bilateral España-Portugal : Wellbeing : Does it take?

El projecte eTwinning Wellbeing : Does it take? dels departaments de Biologia i Economia i en el qual participa alumnat del taller d’ampliació de Biologia i Geologia de 2n ESO i de 1° de Batxillerat respectivament llega a la seua fi. L’objectiu del nostre projecte ha sigut promoure el benestar emocional saludable en tres dimensions: individual, social i mediambiental.

Els centres participants han sigut:

Durant el projecte ens hem organitzat en 15 grups internacionals per a realitzar les activitats acordades segons el pla de treball del professorat participant en el seminari eTwinning a Madrid 2023.

Felicitem a tots els participants i al nostre alumnat por la seua implicació i treball.