Hackathon d’emprendedoria

El passat 10 de gener, l’alumnat de 2º y 1º curs del mòdul de EIE van participar en un HACKATHON d’emprenedoria intercentres. L’esdeveniment va ser organitzat a través del programa Emprén per l’IES El Caminàs, CIP Cosda, el IES F. Ribalta y We Tangible.

La jornada consistia a resoldre de manera col·laborativa i creativa reptes d'emprenedoria amb base tecnològica en temps rècord, en equips formats per alumnat dels tres centres i per tant, de famílies professionals diferents. Al mateix temps, es va intercalar xarrades relacionades amb les soft skills demandades en l'entorn laboral com l'emprenedoria i la comunicació. Els equips van estar assessorats per emprenedors en sectors relacionats amb els cicles participants, com Laura Laiz de Hosteltur i Andrea Montoliu de Wooclap.

Hem de donar l'enhorabona a tot l'alumnat que va assistir a l'esdeveniment ja que van participar de forma molt activa i amb entusiasme, posant en pràctica la formació rebuda i especialment, a les alumnes Paula Esteve de 2n curs del cicle d'Integració Social per formar part de l'equip guanyador i Lidón Ferrando de 1r curs del cicle de Promoció de la igualtat de gènere, finalista."

No es van voler perdre la jornada la responsable del programa Emprén de l'IES Politècnic, diversos membres de l'equip d'inspecció educativa, al costat del Cap d'Inspecció i el director gerent de Cambra de Comerç de Castelló Javier Valls, que es va incorporar a la vesprada com a membre d'un dels jurats.

¡¡¡¡A TOTS, GRÀCIES PER FER POSSIBLE L’EXPERIÈNCIA!!!!

hackathon01
hackathon04