Nou projecte eTwinning 2023-2024: “ Wellbeing: What does it need?”

Els departaments de Biologia i Economia treballen en equip en el projecte «Wellbeing: What does it need?». L'alumnat de taller d'ampliació de Biologia i Geologia de 2n ESO i de 1r de Batxiller de l'assignatura d'Economia, treballen al costat de companys de dos instituts espanyols i 2 portuguesos.

L'objectiu del projecte és promoure  estils de vida saludable en els tres àmbits, individual, social i mediambiental. Durant el projecte l'alumnat buscarà els factors que afecten , així com les condicions ambientals de la seua  localitat. Es documentarà i  realitzarà propostes  per a tindre un entorn més saludable. Durant aquest projecte, els estudiants tindran experiències reals d'ús de tecnologies de la informació i la comunicació i llengües estrangeres en un entorn multicultural. Les primeres activitats del projecte estan sent la presentació dels companys , l'elecció del logo i conéixer-se els uns amb els altres.