eTwinning: Segells de Qualitat Nacional per al projecte “Creative Young entrepreneur ”

Tenim una altra bona notícia relacionada amb eTwinning en el nostre centre ja que un altre dels projectes del curs 2022-2023, el projecte “Creative Young entrepreneur“ (joves emprenedors creatius), realitzat per l’alumnat de l’assignatura d’economia i àmbit científic de PR4, ha sigut guardonat amb el Segell de Qualitat Nacional tant a Espanya com en els altres països socis (Croàcia, Polònia, Itàlia Moldàvia i Portugal).
El projecte va consistir a crear una empresa de productes típics dels països participants amb materials reciclats. Ha sigut tot un repte treballar de manera interactiva amb l’alumnat dels sis països.

Felicitem a tots els participants del projecte i al SNA per la concessió d’este reconeixement.