eTwinning: Segells de Qualitat Nacional per al projecte “Pour un lycée vert/Por un institut verd”

El projecte eTwinning “Pour un lycée vert/ Por un instituto verde”, realitzat durant el curs escolar 2022-2023 per l’alumnat de 4ESO de la matèria Francés Segona Llengua Estrangera ha sigut guardonat con el Segell de Qualitat Nacional tant a Espanya com a França. Aquest segell representa el reconeixement al treball realitzat per l’alumnat en relació al tema del medi ambient, el reciclatge, l’economia energètica, les energies renovables i les xicotetes accions que ajuden a protegir-lo, a més d’analitzar els nostres centres des d’un punt de vista ecològic per a intentar esbrinar si som centres sostenibles.

Felicitem a tots els participants del projecte pel seu esforç i el treball realitzat i el nostre agraïment al SNA per concedir-nos aquest reconeixement.