COMENÇA LA FORMACIÓ D’ALUMNAT AJUDANT (EDICIÓ 22/23)

Aquest dissabte 11 de febrer comencem la formació per a tot l’alumnat que de manera voluntària ha sigut seleccionat per a ser alumne o alumna ajudant. Enguany farem la formació amb alumnat de 1r d’ESO i també amb aquelles persones de 2n i 3r d’ESO que, per diferents motius, no van poder fer-la el curs passat.

Ens trobarem dos dissabtes, el pròxim 11 i 18 de febrer a l’institut. Les sessions seran de tres hores, de 10:00 a 13:00, i tractaran els diversos aspectes necessaris per a poder dur a terme la tasca d’alumnat ajudant durant l’etapa de l’ESO.

Recordem a totes les persones participants que cal arribar un poc abans de les 10 h, portar boli i esmorzar i ser puntuals ja que hem de tancar portes i si arribeu tard no podem obrir i tancar a cadascú que vaja arribant.