COMENÇA LA FORMACIÓ PER AL PROGRAMA D’ALUMNAT AJUDANT 21-22

Aquest dissabte 19 de febrer comencem la formació per a tot l’alumnat que de manera voluntària ha volgut ser seleccionat per a esdevindre alumne o alumna ajudant. Enguany farem la formació amb alumnat de 1r d’ESO i també amb aquelles persones de 2n d’ESO que, a causa de les normes contra la COVID-19, no van poder fer-la el curs passat.

Ens trobarem dos dissabtes, el pròxim 19 de febrer i el 12 de març a l’institut. Les sessions serran de tres hores, de 10:00 a 13:00, i tractaran els diversos aspectes necessaris per a poder dur a terme la tasca d’alumnat ajudant durant l’etapa de l’ESO.

Recordem a totes les persones participants que cal arribar un poc abans de les 10 perquè hem de tancar portes i si arribeu tard no podem obrir i tancar a cadascú que vaja arribant.

No oblideu un bolígraf i l’esmorzar!!