Nota Informativa AMPA – SETEMBRE 2021

Estimats pares i mares,

Ja han passat els dos cursos en que hem estat com a AMPA de l’IES Professor Manuel Broseta. És el moment de donar pas a altres mares i pares per a que participen en la tasca d’ajudar a l’IES i als nostres fills i filles.

Una de les coses més importants de la que s’encarrega l’AMPA és la gestió del bus escolar. Sense AMPA, este servei desapareixerà, ja que l’IES no pot gestionar els diners de les famílies ni tampoc demanar la subvenció de l’Ajuntament que cobrix la major part del cost del bus. Al no rebre subvenció, les famílies hauríem de pagar directament a l’empresa de bus i el preu seria molt elevat.

Necessitem voluntaris i voluntàries que vulguen fer-se’n càrrec. No és una tasca difícil i no es necessita massa gent per a poder dur-la endavant. Posseu-se en contacte amb l’IES o amb algú d’esta AMPA el més aviat possible.

Animeu-se!!!