INFORMACIÓ D’ADMISSIÓ I MATRÍCULA CURS 2021-2022 (ESO I BATXILLERAT)

La Conselleria ha publicat el calendari d’admissió d’ESO i BATXILLERAT per al curs 2021-2022. El termini de presentació de sol·licituds serà des de les 9.00 h del 3 de juny a les 23.59 h del 14 de juny. La sol·licitud d’admissió es tramitarà de manera electrònica a través de la plataforma oficial de Conselleria.

La sol·licitud d’admissió és obligatòria per l’alumnat que canvia d’etapa i el pròxim curs s’incorpore a Batxillerat o Formació Professional, encara que ho faça en aquest mateix centre. També han de sol·licitar admissió els nous alumnes que durant aquest curs estiguen matriculats en altres centres i a partir del curs 2021-2022 desitgen incorporar-se a l’IES Pare Arques.

Queden exceptuats els futurs alumnes dels CEIP Joan Bosco, Real Blanc: NO HAN DE SOL·LICITAR ADMISSIÓ, ja que són centres adscrits a l’institut i tenen garantida la plaça. Podran formalitzar la seua matrícula entre el 25 de juny i el 8 de juliol. Tot el tràmit, incloent la presentació de documents, podrà realitzar-se de manera telemàtica a través del menú Secretaria d’aquesta pàgina web.

Tampoc han de sol·licitar l’admissió els alumnes que ja estan matriculats a l’institut i el pròxim curs continuen en la mateixa etapa educativa. L’alumnat que ha d’examinar-se en la convocatòria extraordinària, formalitzarà la seua matricula després de les proves, a partir del 5 de juliol. Tot el tràmit, incloent la presentació de documents, també podrà realitzar-se via telemàtica des d’aquesta pàgina web.

La sol·licitud d’admissió es tramitarà des de la web TELEMATRÍCULA de la Conselleria d’Educació. Una vegada publicats els llistats definitius d’admesos, es podrà formalitzar la matrícula del 26 al 29 de juliol. El tràmit de matriculació, incloent la presentació de documents, també podrà realitzar-se via telemàtica des de la nostra pàgina web.

ATENCIÓ: la telematrícula és per realitzar l’admissió al centre educatiu, posteriorment, quan es publiquen els llistats definitius d’admissió s’haurà de formalitzar la matrícula.

La sol·licitud d’admissió l’ha de fer el pare, mare o tutor legal d’alum,e/a excepte si és major d’edat.

Consulta tota la informació actualitzada en la pàgina web de la Conselleria d’Educació.