DIARI DE LA MOBILITAT “Structured Educational Visit to Schools & Training Seminars in Iceland” – PART3

El matí del tercer dia ha transcorregut en el centre educatiu Fjölbrautaskólinn í Gardabaer , on hem pogut vore de primera mà tot allò que ens han exposat de manera teòrica. Ens ha sorprès l’entorn bucòlic del centre, també que comprèn des d’infantil fins finalitzar secundària.

Molt curiós és que en primària fan Tecnologia, i repunten…i que l’alumnat acudeix en bicicleta. També hem observat que separen el fem, que no hi ha timbre d’inici de classe per tal que gestionen el temps ells amb el rellotge, que usen el mòbil inclòs en classe, que entren a l’aula quan volen…Ah, i dir-vos que al centre ningú utilitza la mascareta i estan totes les finestres tancades, sols la portàvem nosaltres perquè estàvem de visita!