Nous centres promotors del talent

La cap d’estudis d’ESO i Batxillerat ha sigut convidada a la taula rodona del curs d’Extensió universitària de la UNED “Intervención en alumnado con altas capacidades: Programas de desarrollo del talento”. Junt a familiars amb fills i filles d’altes capacitats, l’associació ACAST i professorat sensibilitat amb alumnat amb aquestes característiques, ha compartit les bones pràctiques que s’estan realitzant en l’IES Gilabert de Centelles. Així, ha comentat com s’ha establert un protocol d’actuació on, el departament d’orientació junt a una comissió d’enriquiment curricular, fan una anàlisi de tot l’alumnat de 1r ESO per a detectar alumnat amb aquestes característiques, i oferir-li el suport que requereix. Les proves també es passen a alumnat d’altres nivells que el professorat, el qual poc a poc va sensibilitzant-se a través de formació, va detectant. Des de la UEO de Xàtiva s’ha reconegut el nostre centre com a centre amic de la xarxa CONNECTATS.

D’aquesta manera, avancem en la inclusió de l’alumnat.