L’IES Gilabert de Centelles commemora el 25N.

Ací vos deixem un recull d’imatges de les activitats principals del 25N al Gilabert.

Del Memorial “Vives en els nostres cors”. On tot l’alumnat del centre va participar i va poder expressar els seus pensaments i sentiments envers la violència de gènere, després d’una reflexió al voltant del tema. I que es van instal·lar el dia 27N.

També el passat 24 de novembre en l’hora del pati, l’alumnat de 2n FP Bàsica d’Administració i d’Agrària, van realitzar un Mercat Solidari, en el qual van vendre com a producte estrella uns punts de llibre elaborats per ells i elles mateixes. On tot el que van recaptar va ser destinat al Projecte “Xuntes” de la Creu Roja.

A més a més, es van desenvolupar tallers adreçats a tots els nivell d’ESO: en aquesta ocasió de relacions tòxiques i de diversitat sexual. I es van visionar diferents curtmetratges al voltant del tema en tutoria.

Volem agrair a tothom la seua participació i col·laboració. Seguim!