Jornades de debat: Moviments Socials per l’Animació Sociocultural

Més de 70 alumnes de la família professional de Serveis Socioculturals i la Comunitat i de l’Aula Compartida, van participar el passat 1 de desembre en les Jornades de debat Moviments per la transformació social. Organitzades per a la commemoració del 20 aniversari de la revista digital “Quaderns d’Animació Sociocultural i Educació Social”. On l’alumnat de segon dels Cicles Superiors d’Educació Infantil i Educació i Control Ambiental van exposar dos dels projectes innovadors que s’estan desenvolupant en el nostre centre. A més, van poder participar en els tallers i taula de debat que va proposar l’organització. Va ser una experiència formativa estimulant i motivadora per a l’alumnat. Considerem que aquest tipus d’activitat possibilita i fomenta la millora de la convivència entre l’alumnat i afavoreix que el valore el seu aprenentatge a través de metodologies actives.

Ens encanta continuar aprenent!