Erasmus + Escolar – Comissió de sostenibilitat

Durant aquest curs el programa Erasmus+escolar ha col.laborat amb la Comissió de Sostenibilitat, donant suport ha llançat les següents activitats per a sensibilitzar i transformar el nostre centre educatiu, en quant a Sostenibilitat i mitigació del Canvi Climàtic.

Aquestes han sigut:

Esmorzar residu 0
Dintre d’aquesta campanya es participà en la proposta de “Patis residu 0” de Teachers for future. A més s’organitzà un concurs per a seleccionar el logo dels portabocates que l’Ajuntament facilitarà a l’alumnat dels centres escolars de Nules.

Projecte Interdisciplinari 3 ESO “Ecosistemes vius”

La cloenda d’aquest projecte ha consistit en un concurs de maquetes de diferents ecosistemes del Terme de Nules (marges de camins, estany, cenillars i el litoral) per a evidenciar la importància dels ecosistemes locals.

El programa Erasmus+ ha donat suport a aquestes iniciatives relacionades amb els ODS sufragant un esmorzar saludable i sostenible als participants guanyadors i al professorat.

Enhorabona als participants, i al professorat que impulsa la sensibilització i les pràctiques sostenibles a l’IES Gilabert de Centelles.