Mobilitat Wuppertal, Alemanya

La professora Begoña Puchol-Q. ha viatjat en representació de l’IES Gilabert de Centelles fins a Wuppertal (Alemanya) per a realitzar una mobilitat de job- shadowing (observació).

El nom d’aquesta preciosa ciutat, situada al nord-oest d’Alemanya, significa “vall del Wupper”, en referència al riu que creua la ciutat amb el seu tren penjant o Schwebebahn, que circula sobre el riu en un tram de 13 km; el qual és una de les principals atraccions locals.

La nostra professora ha visitat l’institut Friedrich-Bayer-Realschule durant les dates del 12 al 16 de desembre. Malgrat el fred, ha pogut gaudir també dels típics mercats nadalencs alemanys.

L’objectiu principal d’aquesta mobilitat és conéixer al detall, i des de dins, el sistema educatiu alemany, donar a conéixer el nostre centre i establir vincles amb aquest centre per a possibles intercanvis futurs, tant de professorat, com d’alumnat.

Polsa ací per veure el Sway de la mobilitat