Formació Professional Dual

Per model de Formació Professional Dual s’entén el conjunt de les accions que tenen com a finalitat proporcionar a l’alumnat una qualificació professional que combine la formació rebuda en un centre educatiu amb l’activitat formativa en una empresa. El percentatge de formació dual serà d’un mínim del 33% de les hores de formació i un màxim del 50% en funció de les característiques de cada mòdul professional i de l’empresa participant. L’activitat en el centre de treball es desenvoluparà d’acord amb un programa formatiu i calendari consensuat entre l’institut i l’empresa i es realitzarà mitjançant un contracte per a la formació i l’aprenentatge o en règim de beca. L’alumnat del nostre institut dualitza el mòdul de Formació en Centres de Treball, la qual cosa suposa un enriquiment del currículum.

En el següent enllaç pots consultar més informació sobre l’FP Dual: https://mestreacasa.gva.es/web/fpdual/

Cas d’estar interessada en ser una empresa col·laboradora del Projecte de Formació Professional Dual amb el nostre institut, es pot comunicar i/o  sol·licitar informació per algun dels següents mitjans:

• Correu electrònic: 46022233.fct@edu.gva.es
  • Telèfon: 96 120 62 60.

Agraïm per endavant la seua atenció.