Connect@’t: ajudem les persones en el món digital

L’alumnat de primer curs d’Administració i Finances ha realitzat durant el mes de maig un projecte d’Aprenentatge-servei (APS) anomenat “Connect@’t”. Les sessions de treball s’han realitzat en els mduls de Gestió Avançada de la Informació i Comunicació Empresarial i Atenció al Client en el marc d’Emprén i el projecte “Transformant el nostre món amb l’Economia del bé comú” amb la Fundació Novessendes.

Durant el primer trimestre i juntament amb una acció d’Emprén, l’alumnat conegué que l’Economia del Bé Comú (d’ara en avant EBC) és una proposta de model econòmic i social que pretén reorientar el model econòmic actual i enfocar-lo al servei del bé comú i la cooperació. Els valors pels quals es regeix l’EBC i que també s’haurien d’aplicar a l’activitat econòmica són: dignitat humana, solidaritat i justícia, sostenibilitat mediambiental i transparència i participació democràtica

Pel que fa a l’APS “Connect@’t”, s’ha implementat amb la fonamental participació de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Massamagrell que ha cedit l’espai de la Biblioteca Municipal i ha difós l’APS. A la Biblioteca Municipal és on l’alumnat ha format a les persones majors en l’ús dels telèfons mòbils durant els dies 7, 14 i 21 de maig amb la col·laboració del personal de la Bibliotec pel que fa a l’organització i gestió d’espais. Com a cloenda d’aquesta APS, el dia 28 de maig tingué lloc la jornada de celebració amb l’assistència de tots i totes les persones participants i els regidors de Joventut i de Comunicació de l’Ajuntament de Massamagrell.

Han sigut unes jornades intergeneracionals en les que l’amunat ha après i que ha enriquit les dues parts que hi han participat. Una inicitiva que des del centre esperem repetir el curs proper.