Coneixem un nou projecte: Erasmus Maris

El 20 d’Octubre 1r de Batxillerat científic i 2GM TGUMN  coneixen un nou projecte: Erasmus Maris de la mà de l’alumnat  del centre  Campus Max-STEM (Tessenderlo-Belgica): ens visiten i presenten  una iniciativa  pionera per a involucrar als estudiants d’educació secundària superior majors de 15 anys en la co-creació de nous coneixements i el codisseny de solucions en temes relacionats amb la preservació del medi marí sobre la mediciónde microplàstics en la mar.

En este sentit, un grup de profes som convidats a l’esdeveniment realitzat en l’Oceanogràfic de València per a la Presentació del concepte Erasmus Maris: Destacant els resultats del Projecte pilot RAISE-CS Kamel Labibes, CEO, Ayam Sailing Europe (ROSTISCA)de Bèlgica juntament amb nombrosos membres de la Comissió Europea  i la UNESCO en matèria de medi ambient, ciència i educació.

Posteriorment, aprenem a mesurar el nivell de microplàstics en el mateix laboratori i així poder ensenyar a les nostres aules, ésto i molt més: escoles blaves, green-competences,  alfabetisme oceànic, habilitats blaves, atles europeu marí… Un repte molt interessant!!!