Núria Adraos, emprenedora

El Departament de FOL de l’IES Massamagrell organitzà una xerrada sobre emprenedoria el passat 11 de gener.

Vàrem tindre la sort de comptar amb Núria Adraos, maquilladora professional i influencer, per a què compartira amb nosaltres la seua experiència como dona emprendedora.

A la xerrada va assistir l’alumnat de cicles formatius que cursa el mòdul d’Empresa i Iniciativa Emprendedora. Sigué una oportunidad estupenda per a relacionar els continguts del mòdul d’EIE amb un cas real.

Núria ens va parlar, entre altres aspectes, dels seus inicis en el món de les xarxes socials i de com va crear la seua pròpia marca personal i línia de productes.

Moltes gràcies, Núria, per compartir les teues experiències i objectius professionals amb alumnat i professorat de l’IES Massamagrell. QUE CONTINUEN ELS ÈXITS!!!!!

¡Que sigan los éxitos!