XIX Trobada mediació

Més de 500 persones relacionades amb la mediació escolar ens reunirem el passat 19 de desembre  a La Rambleta de València per a compartir  experiències i bones pràctiques relacionades amb la mediació escolar.

L’equip de mediació de l’IES Massamagrell, format per professorat i alumnat del centre, va gaudir molt en aquesta trobada amb la presentació de Miranda, la ponència de Vicent Ginés i les bones pràctiques en temes de mediació que van compartir alguns centres educatius.

Vam fer la nostra aportació amb un mural que representa un conflicte en el qual es posa de manifest que els prejudicis que tenim ens poden jugar una mala passada.

Tornàrem al centre amb les piles carregades d’energia i il·lusió per a continuar fent mediacions i treballar per la solució pacífica dels conflictes amb molta empatia, que va ser el tema central de la  trobada amb el lema “Parla amb mi”