ADMISSIÓ ALUMNAT ESO I BATXILLERAT PER AL CURS 2022-2023

Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, ha publicat la normativa per a establir el calendari i dictar les instruccions del procediment d’admissió de l’alumnat, per al pròxim curs escolar 2022-2023, per als ensenyaments d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat Resolució de 28 de març de 2022, del director general de Centres Docents.

El resolc sisè.1., de l’esmentada Resolució diu, “La participació en el procés d’admissió es realitzarà, exclusivament, de manera telemàtica”.

Es pot consultar el calendari en el següent enllaç: QUADRE RESUM CALENDARI ADMISSIÓ ALUMNAT ESO I BATXILLERAT PER AL CURS 2022-2023.

Per a accedir a l'espai habilitat per a l'admissió de l'alumnat es pot cliclar en el següent enllaç: ACCÉS A TELEMATRÍCULA PER AL CURS 2022-2023.

Aquesta informació pretén ajudar a les persones interessades, però no les eximeix de la seua obligació de conèixer la normativa escaient i que es pot consultar en el següent enllaç: ADMISSIÓ D'ALUMNAT PER AL CURS 2022-2023.