Teatre, “El transtorn invisible”

El divendres día 1 d´abril el nostre alumnat assistirà a la casa de la Cultura de Massamagrell  a la representació d´una obra de teatre anomenada "El trastorn invisible", representada per "La Jove companyia l'últim toc teatre".
Una activitat doblement interessant: Per una banda, el tema tractat és l'autisme, i per tant d'alt interès pels valors inclusius que es representen a l'obra. Els i les joves de la companyia van realitzar una investigació prèvia a l'escriptura de l'obra, parlant amb familiars de persones amb aquest trastorn, o amb ells mateixos, i per tant plantegen un punt de vista que no tots els espectadors coneixem.
D'altra banda, els propis components de la companyia són joves d'entre 14 i 16 anys, i de segur que serà molt enriquidor per als nostres alumnes veure de què són capaços ells mateixos quan troben una motivació.
Agrair a l´Ajuntament de Massamagrell la seua col.laboració al fer possible la representaciò.
cartell