ADMISSIÓ ALUMNAT DE FORMACIÓ PROFESSIONAL PER AL CURS 2022-2023

Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, ha publicat la normativa per a establir el calendari i dictar les instruccions del procediment d’admissió de l’alumnat, per al pròxim curs escolar 2022-2023, per als ensenyaments la Resolució de 24 de març de 2022, del secretari autonòmic d’Educació i Formació Professional.

Cal consultar la RESOLUCIÓ de 13 de maig de 2022, del director general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, per la qual s’estableix el procediment d’admissió i matrícula de l’alumnat en els ensenyaments sostinguts amb fons públics de Formació Professional de grau bàsic, de grau mitjà i de grau superior, cursos d’especialització, i en els programes formatius de qualificació bàsica, per al curs 2022-2023, en el següent enllaç: RESOLUCIÓ PROCEDIMENT ADMISSIÓ I MATRÍCULA.

Consulta publicació de correcció en aquest enllaç: CORRECCIÓ PROCEDIMENT ADMISSIÓ I MATRÍCULA.

Pots consultar el calendari en el següent enllaç: QUADRE RESUM CALENDARI ADMISSIÓ ALUMNAT FORMACIÓ PROFESSIONAL PER AL CURS 2022-2023.

Pots accedir a l'espai habilitat per a l'admissió de l'alumnat mitjançant el següent enllaç: ACCÉS A TELEMATRÍCULA PER AL CURS 2022-2023.

Aquesta informació pretén ajudar a les persones interessades, però no les eximeix de la seua obligació de conèixer la normativa escaient i que es pot consultar en el següent enllaç: ADMISSIÓ ALUMNAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL PER AL CURS 2022-2023.