The consolidation of a multilingual 21st Century School

La consolidació d’una escola del segle XXI plurilingüe

25 de desembre de 2019

Aquest projecte de dos cursos va començar amb el seu disseny durant el curs 2016-2017 gràcies al suport inestimable de la direcció de Catherine Lauzet. Des del curs 2017-2018, sota la direcció de Desamapardos Vilaplana, fins ara, que el donem per acabat, aquest projecte ha anat deixant marques permanents al … Llegiu més

La web del projecte a la Jornada informativa Erasmus+ 2020

11 de desembre de 2019

Dimarts, 10 de desembre de 2019, al saló d’actes de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, dins de la Jornada informativa Erasmus+ 2020 per al sector escolar i adults, vam tindre l’oportunitat de presentar la pàgina web d’aquest projecte Erasmus KA1. Marta Díaz, coordinadora de la comissió d’internacionalització de l’IES Maria Moliner … Llegiu més

Jobshadowing a Helsingin Uusi Yhteiskoulu de Finlàndia

16 d'octubre de 2019

Els professors Vicent Puig i Isabel Lázaro hem tingut una experiència d’observació de bones pràctiques a l’institut de secundària Helsingin Uusi YHTEISKOULU. Això va ser durant l’última setmana d’agost. Teníem contacte amb aquest centre perquè ja havíem participat amb ells en un projecte Comenius fa anys. Resultava interessant visitar un centre … Llegiu més

Trencant murs

8 de febrer de 2019

OBSERVACIÓ DE BONES PRÀCTIQUES A DINAMARCA PREPARACIÓ: Aquesta mobilitat ha tingut lloc al centre educatiu, Skørping Skole,  al nord de Dinamarca. Dues professores, Marta Díaz, professora d’Anglés, i Ana Queralt, professora de Música, s’han encarregat de portar endavant aquest jobshadowing entre els dies 19 i 23 de novembre de 2018. Després d’acordar quins eren … Llegiu més

Educació en Estònia

7 de febrer de 2019

OBSERVACIÓ DE BONES PRÀCTIQUES EN ESTÒNIA PREPARACIÓ:  Dins del projecte, era el primer Job Shadowing que es realitzava, i per tant, va ser un repte quant a la gestió. Des d’un principi vam estar en contacte amb Ave Teder, coordinadora del centre d’acollida, amb qui vam acordar el programa d’activitats. Ens va dir … Llegiu més

Curs de CLIL a Irlanda

15 de juliol de 2018

La segona mobilitat d’aquest projecte és un curs estructurat enfocat en el domini de la metodologia CLIL (Content and Language Integrated Learning) o AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres). És la mobilitat amb més dies de duració, concretament del 18 al 29 de juny de 2018, dotze dies … Llegiu més

Curs de formació de bones pràctiques en centres educatius d’Islàndia

18 de maig de 2018

– Preparació: Islàndia és un país car, fet que comporta reservar vols   i allotjament amb molta antelació. Aquesta mobilitat, del 22 al 28 d’abril de 2018, l’hem realitzat a través d’English Matters,   agència que ofereix cursos preparats per a projectes Erasmus+.  Es necessiten múltiples gestions burocràtiques requerides amb l’agència, permisos de Conselleria, asseguradora… … Llegiu més

On observarem les bones pràctiques?

2 de desembre de 2017

El professorat participant en aquest projecte que es deplaçarà a països del Nord d’Europa observarà  les diverses metodologies i bones pràctiques en els respectius sistemes educatius. El propòsit d’oferir aquesta informació prèvia sobre les destinacions a tota la comunitat educativa és per a crear expectatives, curiositats metodològiques o dubtes que … Llegiu més

Planificació de les mobilitats

1 de desembre de 2017

L’institut María Moliner podrà fer realitat aquest projecte gràcies a la implicació dels socis d’acollida. Finalment, durant aquest curs 2017-2018, hem aconseguit planificar dos cursos i una observació de bones pràctiques (Job shadowing). Per al curs vinent acabarem de coordinar els altres dos job shadowing. En la següent graella està … Llegiu més

Resum del projecte

7 de juliol de 2017

La consolidació d’una escola del segle XXI plurilingüe La consolidación de una escuela del siglo XXI plurilingüe The consolidation of a multilingual 21st Century School L’IES María Moliner del Port de Sagunt se situa en el centre d’una població portuària i de tradició industrial poc afavorida econòmicament. La majoria de … Llegiu més