Com sona l’ESO

Com sona l'ESO

Com sona l’ESO 2019 – CASTALLA

Per RAMON JESUS, PERIS PUCHAU | 15 de maig de 2019

Aquest curs el projecte “Com sona l’ESO” ha dirigit el rumb cap a Castalla, a la comarca de l’Alcoià. La participació del nostre centre encara ha sigut més activa que el curs passat gràcies als artistes que formen l’equip.

Ací teniu les fotos i els vídeos de l’esdeveniment.

1V3A7869

Com sona l’ESO 2018 – AMPOSTA

Per RAMON JESUS, PERIS PUCHAU | 15 de maig de 2018

Aquest centre comença a participar a partir d’aquest  curs 2017-2018 en un nou projecte, COM SONA L’ESO, a través del departament de Música, en el qual l’alumnat participant forma part, junt amb altres centres escolars, d’un dels muntatges musicals  més grans. Aquesta és la seua 18a edició celebrada a Amposta el dia 11 de maig. Anna Queralt i Sònia Fabra, les professores, saben l’esforç que ha comportat dur-ho endavant i tant en aquest ENLLAÇ de l’organització com en aquesta presentació s’hi poden veure els resultats.