Exposició dels treballs d’investigació 2024

Dimarts passat, dia 16 d’abril, es van exposar els dos treballs d’investigació que han realitzat cinc alumnes de segon de batxillerat, durant els dos últims cursos. Estos dos nous projectes se sumen als més de cinquanta treballs que s’han presentat en l’institut des de l’any 2010 en el qual es va implantar el programa Joves Investigadors en l’IES Malilla.

Els títols, autores i tutors dels projectes van ser:

•  “Un mundo iluminado: la contaminación lumínica”. Autores: Ana Hidalgo Sinisterra, Gemma Martínez Giner i Lluna Ruiz Domínguez. Tutor: Vicente Hernández Ruipérez, professor de Física i Química.
  •  “La otra cara del patio: exclusión y pobreza”. Autores: Sara García Ramírez i Raquel Perales Guzmán. Tutora: Mª Ángeles Sanz Fornés, professora de Filosofia.

A l’acte van assistir familiars, amics, representant de l’AMPA, professorat i alumnat. Tots gaudim de la gran faena desenvolupada per les nostres joves investigadores. Enhorabona a les cinc protagonistes!! Malilla continua investigant.

Alicia Solís

Coordinadora del programa JJII