Tres alumnes de 2n de batxillerat guardonats en el “8é Concurs fotogràfic la Natura a la Ciutat”

Èxit de l’alumnat de 2n de batxillerat en el “8é Concurs fotogràfic la Natura a la Ciutat. Els guardons els han obtés  Marcos Gómez Górriz per: “L’urpa de l’especulació”, Claudia Martínez Félix per “Ocupació imparable” i Lucía Simó Más per “L’ombra de l’anorèxia verda”.

L’entrega dels premis va tindre lloc 23 d’abril de 2024 a les 18.00 h, al Jardí Botànic de la Universitat de València i les fotografies hi seran exposades fins el 5 de maig.

El concurs és una iniciativa de la CAPPEPV (La Coordinadora d’Alumnes, Pares i Professors per l’Ensenyament Públic en Valencià) dirigit a l’alumnat de tercer cicle de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles formatius. L’objectiu d’aquest certamen és potenciar l’educació en valors en els centres educatius al voltant d’una societat sostenible.

Els treballs fotogràfics estan basats en les competències i açò consisteix en la posada en pràctica dels continguts teòrics que conformen els currículums educatius i en aquesta activitat es concreta en la Competència ciutadana, en concret es treballa el ODS “Consciència ecològica i educació per a la sostenibilitat”.

En les fotografies hi podreu apreciar la bellesa del nostre entorn, el Parc de Malilla i la sensibilitat artística del nostre alumnat.