Matrícula ESO i Batxillerat 2024-2025

Procés de matrícula

Una vegada publicades les Llistes definitives d'admissió es realitzarà la matrícula en el centre on s'haja aconseguit la plaça escolar. La matrícula es formalitzarà en secretaria en horari 9.00 a 14.00h.
  1. L'alumnat admés s'ha de matricular el dia indicat. Prèviament, ha de passar a recollir el sobre de matrícula a Secretaria.
  2. En cas de no realitzar la matrícula en els terminis indicats, es perdrà la plaça adjudicada, que serà oferida als sol·licitants de les llistes d'espera.
  3. No es matricularà a cap persona que no tinga presentada tota la documentació.
telematricula

Documentació a aportar

• Fotografia: 1 foto.
  • Fotocòpia DNI
  • LLIBRE DE FAMILIA: Fotocòpia de la pàgina on està inscrit l’alumne/a.
  • Certificat de Promoció.
  • Historial acadèmic (còpia)
Batxillerat
  • Fotografia: 1 foto.
  • Fotocòpia DNI